gamla...

gammal skit.. enjoy..


Allt det bästa till dig min vän, allt det bästa till dig

Och må kärlek gå din väg igen, även om det är slut med mig

Jag står utanför din dörr, bara för att säga

att jag aldrig, aldrig känt mig så ensam


Ett sprucket hjärta är ett sorgligt sätt att starta något nytt

Så många platser lever inte mer

Nu går jag bara förbi där jag försökte få dig att le


Tänk att få vara en snöboll.
Född av kramar, flyger genom livet
och till sist träffa den man smälter för.

Gråt aldrig över att du förlorat din såkallade rätta kärlek, för den rätta personen vill ha dig för evigt.

Tid är ju det enda man har,
men ändå har man aldrig tid..


Now I know your not a fairytale, and dreams are ment for sleeping, and wishes upon the stars just don't come true.
 

The difference between the fool and the wise:
The wise speaks because he has something to say;
The fool speaks because he has to say something

Det gör ont att höra dig skratta, men ändå lyssnar jag.

Det gör ont när våra ögon möts, men ändå söker jag din blick

Det gör ont att veta att du finns. men ändå frågar jag efter dig

Jag vet att du inte älskar mig. men ändå undrar jag

Jag vill inte, men jag måste inse. att någon så underbar som dig kommer jag aldrig få



HÅLL MIG HÅRT, ELLER SLÄPP MIG HELT!!!!
men lämna mig inte bunden.
Värm mig med din kärlek, eller lämna mig i kylan,
men låt mig få slippa frysa hos dig.
Krossa väggen mellan oss, eller måla den svart,
men låt mig inte kunna se dig utan att kunna nå dig..


Plötsligt slocknar en låga
som värmt och givit allt
Ett ljus blåses ut och hastigt
känns allting isande kallt

Någonting brister stilla
en röst och en sång dör ut
och då förnimmer man tydligt
att ingenting är som förut...


Forget him...
Forget his name, Forget his face Forget his kiss, His warm embrace
Forget the love that you once knew. Remember that I have someone new...
Forget him when they played your song, Remember when you cried all night long... Forget how close you once were, Remember that he has chose her.
Forget that you memorized his walk, Forget the way he used to talk.
Forget the things he used to say, Remember that he has gone away.
Forget his laugh forget his grin, Forget the dimples on his chin.
Forget the way he hold you tight, Remember his with her tonight.
Forget the time that went so fast, Forget the love that moved it's past.
Forget he said he'd never leave, Remember his gone forever


Was never ready for an end like this
my heart was taken by surprise
you never told me love would hurt like this
if I had known before
I would have never opened that door


vackra ord är inte alltid sanna
sanna ord är inte alltid vackra


Det är svårt att sluta älska, det är svårt att tappa tron, det är svårt att acceptera,
att man var kär i fel person.


lycka är inte sommar
lycka är sol när det regnat länge

lycka är inte att segra
lycka är att göra sitt bästa

lycka är inte ständig framgång
lycka är att klara något som man inte trodde man kunde

lycka är inte att ha allt
lycka är att ha något att längta efter

lycka är inte att vara modig
lycka är att våga göra det man tycker är viktigt

lycka är inte att vara populär
lycka är att ha någon som bryr sig om en när man är ensam och ledsen

LYCKA är att lita på sig själv och ändå förstå att andra är lika viktiga





that's all. som bitchen i djävulen bär prada brukar säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback