jag tänker aldrig på dig, bara ikväll.

goosh det suger att vara ledig. eller nja, det är väl rätt skönt, men wtf. vad ska jag göra? åkte till a6, var så sjukt ofräsh så jag köpte en ostfralla och åkte hem. lyckad shoppingtripp. notnotnot. kom hem. fixade lite med bilder, gick till haga, där spenderade jag 45 minuter med ursöta ida. sen blev det en rask promenad till ellen, vi låg i hennes säng, snackade skit och tittade på DH. bäst.
så nu ska ellen jobba och ida hade andra planer, emma jobbar, mathi jobbar, och ensam kvar. hum. det var nog jag! hahaha okej så sorgligt är det inte, jag ska göra det jag är bäst på, att vara med mig själv, en gång i tiden var jag världsmästare på att vara med mig själv. och nu är jag på god väg tillbaka. våga inte störa min underbara lollo dag.  nu väntar:

-mat
-en runda i skogen med min ipod&min hund
-städa rummet
-titta på film
-baka en kladdis (ida&ellen inspererade mig)
-sova
-NJUTA av MIN lediga dag!

frågan är ju som vanligt om jag kommer göra allt jag har planerat. det återstår att se. nono.

18:56

yes det mesta är alltså gjort, nu har jag en nybakt kladdkaka som väntar på mig, synd bara att jag inte vet vad som är på tv, då någon dum i min familj slängt tidningen... grr.
men men kladdkakan är min och nån gammal film har jag väl som jag kan titta på. så det var nog allt för idag. ha en trevlig söndagkväll allihopa!


dagens horoskop.
TVILLINGARNA (21/5-21/6)
Ett problem ger dig huvudvärk i onödan. Någon i din omgivning hjälper dig hellre än du tror.


here without you - m...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback