just hold on, life goes on

günther, vilken man. helt sinnes... lätt värt pengarna. vilken man. jag och amela stod där nyktra och lama. haha sinnes kul kväll, stämpel på centrum sen till ett fik och åt och fikade. haha hur mysigt som helst. sen tillbaxs till centrum. ohlala. men vilka lammkött det var. men man klagar väl inte..

?

en konstig känsla. när tar det slut.. ?
inte idag iallafall.

nu ska jag sova, börjar jobba om 7 ½ t. livet leker. haha eller hur. eller inte.

men iallafall, jag ska till thailand =) äntligen lite lycka. för vi ska till thailand.

osh kan inte sluta tänka på honom, vilken man. haha ohlala.

lite blandat inlägg orkar inte fördjupa mig i något. dagen har flytit på bra. kul dag på jobbet med carro och amela.
imorgon är det gott folk som jobbar. eller endel goa....

time off.

Kommentarer
Postat av: elsa

fan att man missade han haha

2007-09-29 @ 13:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback