msn konversation ala lollo&ida

ida . säger:

haha i know im pretty perfect!

L säger:

yeees you iiis.

ida . säger:

haha pretty close iaf

L säger:

hahahh du är perfekt

L säger:

nu höll jag på att säga något riktigt blont

L säger:

hahah

ida . säger:

hahahahahah sääääg!

L säger:

jag kom tänka på namnet pär, och tänkte, tänk om man skulle stava per med ä. haha , jag tänkte inte på att man kunde göra det . hahahaha

ida . säger:

hahahahahahahahahaahahaahhha BRA lollo

L säger:

jag tyckte det såg aaskomiskt ut

L säger:

typ pär

L säger:

päron

ida . säger:

hahah de är la många som stavar så!?

L säger:

jaa jag kom på det med, när jag skrivit klart allt

L säger:

haha jag baa åh idiot

ida . säger:

jaa eller blondiiie

L säger:

jaaa. haha jag skämdes en kort sekund

L säger:

sen tyckte jag det var så kul

L säger:

så jag var tvugen att säga det

ida . säger:

hahah jaa de gjorde du rätt i

L säger:

haha jag kan fan inte ha mkt att tänka på . hur damn kom jag tänka på pär

L säger:

kanske för att mamma hade köpt päron innan idag

L säger:

jag hatar ju päron

ida . säger:

javet inte... hahaha men PÄR av alla namn

ida . säger:

hahhahahahah jävla päron hahahahaha!

L säger:

hahahah jaajag vet

L säger:

allt blev så komiskt

ida . säger:

hahah joooo jag sitter här o skrattar för mig själv hahaha


kul man kan ha det. ida är guld


Kommentarer
Postat av: ida

hahahahaahh.
du&jag! vi är.... typ bäst :D
vilken vinter vi kommer haa ;) älskar diiig!

2007-09-17 @ 22:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback