nu lägger vi en hemsk söndag till handlingarna!

jajaja nu ska vi väl sluta klaga på dessa söndagar, dom är ju trots allt dagar de också. men ärligt talat söndagar suger fett. inget är öppet (förutom A6, där jag förövrigt spenderar största delen av mitt liv just nu, jag ska kanske börja kalla det mitt tredje hem, är jag inte hemma, är jag hos andreas är jag inte hos andreas är jag på jobbet) aa i vilket fall finns det inget kul att göra en söndag. så vad gör louise en söndag, jo hon åker och handlar mat och hur lång tid tar det? max 30 minuter.
så okej, dom resterande 1441 minuterna på dygnet då? en snabb tanke slog mig, jag behöver mattor till mitt rum och vips så var jag på IKEA. jag var givetvis inte själv med tanken att åka till ikea. fullt med folk och jag fick panik. köpte mina mattor och ett sängomslag (heter det så sånt som sitter runt om madrassen). och det var jävla mig inte lätt att få dit, jag och mamma kämpade. men snyggt blev det, kolla in på min bilddagbok ->
http://louisethoren.bilddagboken.se/

så sammanlagt med att handla och gå på ikea hade väl cirka 2 timmar gått av min hemska dag.  så resten har jag suttit och tja inte gjort så mycket alls, bråkat med min mamma, hon flippade när jag sa att jag inte var på humör för att gå till munksjön och runt. sen dess har vi varit ovänner, men det är väl kul...
mhhhhm resten av tiden har jag väl tänkt på dig och dig och dig. det är bara du i mitt huvud. jag älskar dig. det var nog det jag ville få ut med hela inlägget. att jag, jag älskar dig. och du, du vet vem du är. your arms are my castle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback