oj inte bra?!

vilken underbar onsdag. jobbade länge länge, det gick kalas, sen åkte vi raka vägenhem till min brors lägenhet och förfesten var igång! massa goa människor =) dom flesta var kalasfulla. haha nämner inga namn. vid elva tiden var det centrum som lockade, fulla och glada begav vi oss in till stan, i taxi, carro vägrade åka buss... och gissa vem som fick äran att sitta fram.. hrm. jag blev iallafall bundis med taxichaffören, vi blev riktigt tighta! haha skön snubbe. wellwell vi kom till centrum, där dansade vi och hade huuuuur kul som helst. en toppenkväll. träffade våra kära lindor från jobbet med =) och ja vid två tiden var vi trötta på skiten och begav oss hemmåt, eller nej först ville carro ha fyllekäk! KORV. haha jag var tveksam, så jag satte mig och väntade medans dom andra åt korv, men en gullig liten person köpte en korv till mig med, och jag ska erkänna att den satt fint.

jag ringde upp taxichaffisen =) haha han kom som ett skott. och vi fick skjuts hem. illfint. jag andy,carro&hannes. i min brors etta.. hahaha tur att han har stooor soffa. carro och hannes låg skavföttes, carro däckade efter ja vad ska vi säga 2 minuter, i sin urfina pyjamas =) hannes aaah han somnade väl efter 20 minuter,  så kvar var jag och mr A. mhm vaknade kl 0747 men den huvudvärken, och jag hittar inte i min brors lägenhet, så huvudtabletter var ju inte tal om. fick snällt ligga och vila, och det gjorde jag fram till kl 1140. haha. då var det matdags. la mia pizzeria.. haha så jävla gott. sen vilade vi lite till. ozzy kom på en snabbvisit. sötaste han.
1420 lämnar jag den mysiga lägenheten och åker till jobbet, livrädd för att polisen ska ha kontroll. men tur som jag hade så var det inget där jag körde. så jobbade jag i fem timmar, sånt helvete. kom på att jag glömt sminka mig.. haha panik nästan. nesh sån fjolla är jag inte... aah bakis på jobbet var sådär måste jag säga, men på söndag blir det värre. haha då ska jag och mina brudar aah.... haha ha kul!
nono nu blev det visst ett väldigt långt inlägg, men som ni kanske förstår så hade jag en himla kul kväll och natt och morgon =) tack alla och tack du 

vi får se, vi får se. ja

lite bra ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback