so long!

så var det gjort. jag har slutat spela fotboll.. inför alla ställer coach frågan, så lollo&ida, ni lägger skorna på hyllan nu då? haha vi lät tystnaden bli svaret. ett litet mhm kom ur min mun med. sen sa vi hejdå och stegade ut ur rummet. chockerande som vissa sa, ni får klara er utan divan numera. lycka till ;D
dagens träning var sjukt kul! jag vann alla matcher utan 2, alltså vann jag sex matcher och gjorde, aah vad ska vi gissa, 15 mål. och på tävlingsmatcherna har jag spelat vänster back. bra coachning där. men som sagt, no more fotboll. 

och jag är så sjukt nöjd med dagens runda på stadens gator, en kjol, ett par leggings och en t.shirt. jag kommer vara fin på lollovis på lördag. ni kommer tappa hakan .. eller så inte. ni kommer tänka vad fan har hon på sig... hahahaha. bra självförtroende där ja.

imorgon.imorgon.imorgon. det blir en lång dag. blir trött bara jag tänker på den. HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: piff

eyy yooo looolooo.. no more eyy yoo idahooo..
byebye fotboll.. äntligen får vi säga de :D
BYE BYE BOSSE!

2007-09-20 @ 23:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback