this is the story of a girl

mhm. livet rullar på. i ett väligt tempo. idag var jag tvungen att pallra mig upp kl 0830 för att vara hos tandl. kl 0900. visst det skulle vara lungt om dom hade gjort något med mig, men nej. hon kollade lite och sa, fortsätt så här en månad till. ja tack. så var man hemma igen 0920. tack för den informartionen.tack.

igår hade jag och linnéa en kusindag, vi kollade på film och var ute och åt. hur mysigt som helst! toppen kusin där. surt att hon ska åka till eksjö och praktisera och bo där i 5 veckor nu bara. på kvällen byte jag umgänge, även vi kollade på film, haha värsta tjejfilmen, kalasbra.. nejnej nog om igår.

nu har jag jobbat hela dagen och nu ska jag sova, eller jag ska lägga mig i sängen och somna till något tv program.
och just det haga vann smålandscupen, är inte det lite coolt eller?


imorgon ska jag gå upp tidigt och gå till jobbet. vi säger så. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback