tisdag,onsdag.

igår hann jag med mycket. jag var nämligen ledig! promenix med ellen på morgonen, sen in till frissan, sen lunch med ida, där man även stötte på emma eng, sen ungdoms. mot. sen hem. sen till andreas och låna en film, sen till träningen, tränade dock inte. palla regn. sen till emma min underbara emma, jag uppskattade den filmkvällen väldigt mycket med ska du veta söto! mer sånt tack :D

idag har min dag präglats av jobb, jag GICK till jobbet, hör och häpna. tog mig lite drygt 30 minuter, sen gick jag in på coop och handlade gröt. haha till mamma! sen jobbade jag 11-2030. hemskaste passet, men helgoa människor, jag och mickis i kök, det var grejjer det, och carro som kör skift. så himla goa tjejjer!
och jag är så lycklig att jag inte jobbar på lördag, shrek dagen alla som jobbar ska vara gröna i ansiktet och se ut som träsktroll, samt ha små horn i huvet! KUL. jag bara måste upp och kolla på dom. dom kommer vara så fula! haha

nesh nesh. dags att sova imorgon ska louise thorén upp kl 0730 åka till friskis, ja för sense öppnar inte så tidigt och träna gym i en timma, sen åka och jobba!

byebye era loooosers.

jag älskar emma,ellen,ida&mathi mest! ni är mina änglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback