15 april.

oh shit. hur ska man hinna med. det är så mycket man ska göra, eller ska ha gjort. resa, plugga, jobba, festa, leva. så man ibland glömmer hur bra man har det. man panikar över allt. jag tror allt löser sig. och det kommer falla sig naturligt. en dag kommer man börja plugga, en dag kommer man resa världen runt, en dag kommer man flytta hemifrån, en dag kommer komma, men idag är inte dagen.

idag har jag först och främst jobbat. sen tränade jag och ida väldigt hårt på gymmet... min ipod dog innan jag hade satt på den. så jävla typiskt.
sen efter några kalorier lättare åkte vi till vasas och mötte upp dom andra tre och åt en god lunch! och nu sitter jag här. kollar lite olika vuxensaker, plugg, bostad, allt de där som ska fixas nu nu nu.
snart kommer väl mammsen hem, då blir de promenad med hundarna. i de fina vårvädret.

ikväll är de match premiär för mig, och helvete. jag har inga benskydd. hopp. bara att åka upp till intersport och inhandla ett par, de hade ju min ekonomi inte räknat med. damn. nu blir de till att leva snålt. för om tre och en halv vecka blir de london. så himla kul.


så nu nog från mig. jag ska till intersport. kuuuul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback