kan du se in i framtiden?

om du kan de, kan du se mig?

hej. godkväll. hej.
jag antar att jag borde sova, men det finns mycket i livet man borde, jag borde städa rummet, jag borde gå ner i vikt, jag borde spara mer pengar. men allt som man borde är inte kul. det är sjukt tråkigt faktiskt.
men om man skiter i allt man borde, skulle jag stått där med ett stökigt rum, en fet(are) mage och inga pengar.
och säkert massa mer negativa effekter.
så nu har jag massa saker att göra. sova.städa.banta.spara. i vilken ände ska man börja då.. jag kanske ska börja med att cykla till jobbet varje dag = motion = banta. + att jag sparar pengar på bensin. vilken jag iofs inte betalar. men iallafall. banta och spara pengar. sen kan jag börja ha med mig egen mat. = minde mcd fet mat = mindre matavdrag på lönen = banta&spara. det låter så enkelt. då var magen och sparkontot kirrat.
rummet sen. om jag varje kväll innan jag ska sova plockar iordning lite. blir rummer någorlunda fint. och då sover jag bättre, när jag vet att de är fint. = sova&städa.
men nu börjar jag svamla en himla massa, så det är nog bäst att jag går och lägger mig, så jag orkar upp kl 0540 imorgon, för att kl 0605 CYKLA till jobbet.

låter det inte nästan för bra?

amen. det var de roliga de. och glöm inte bort.. att det är lättare att cykla när det är luft i däcken. och gå inte ut för hårt, man tröttnar på cykelhelvetet då. och just de en ipod är lysande. alternativt att ringa sina två vänner som precis har kommit hem från thai efter ca 3 månader. ring dom och cykelturen går fortare än snabbt.

jag skulle vilja vända på hur svårt kan de va, till så lätt de kan va.. jag är så. så. obeskrivligt bra.


haha snacka om ett helt onödigt inlägg. handlar inte om ett skit . kul för dig om du läst ända hit..
 

Kommentarer
Postat av: amela

du e bäst

2008-04-01 @ 23:15:19
Postat av: els

hahahha va rolig dui ar

2008-04-02 @ 14:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback