nere.

jag tänkte skriva några rader om hur jag tänker och känner just nu. jag är något nere. men jag vill inte visa hur jobbigt jag tycker att det är. och de handlar inte om avundsjuka. mer rädsla. när blir jag bra nog? jag kanske redan är det. men men men det känns hårt. så hårt.  och jag förstår jag verkligen förstår.. men det gör det inte bättre för mig. jag vill vara hon. de finns ingen annan än hon. men ibland känns de som att de finns en hon före mig. men jag ska sluta oroa mig, jag kör mitt race. om jag någon dag blir hon. då kommer jag bli glad. hoppas inte den dagen kommer försent bara. man vet aldrig när en människa inte klarar mer. när en människa tycker de blir för mycket, för jobbigt, för påfrestande att behöva oroa sig är jobbigt, även om man inte behöver göra det så gör man de. jag tror det var det jag hade att säga en fredagkväll i april.
nu ska jag sova. jag kommer tänka på dig, frågan är tänker du på mig?

jag kanske tänker för mycket.



image229

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför talar du aldrig till mej o säger vad du känner o tänker inte så lätt för mej o veta!!!!lessen om ja sårar dej=(

2008-04-24 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback