not fun..

nu har man lixom tröttnat på att ligga inne, vara scabbig äta choklad och titta på urdåliga tv program, nu vill man ha något nytt. men hur fan ska de gå till. om jag rör mig utanför husets radie lär jag träffa någon som känner någon och vips vet hela jobbet om OOH vet du jag såg lollo på ica, va inte hon sjuk. så nej. det kan man ju inte riskera.  duscha kan man ju alltid göra. men man blir ju lika ofräsh sekunden man kommer ut igen. bestämma sig för att vara nyttig och sluta äta choklad är en väldigt bra grej, men ärligt, sjuk och choklad det bara hör ihop. så det blir de jävla med ingen ändring på. nehe så vad ska jag göra. snart ska jag laga mat.  och det fördriver ju någon timme. min bror har nu istället för sallad beställt, grillad kyckling, med sweete chilli sås och nån potatis. nån potatis får bli klyft. eller nåt.

och igår sprang jag in i en glasdörr så glasen sprack och jag fick tre jack i armen. haha. ganska lyckat, massa blod kom de.
sen i natt fick jag näseblod två gånger, så jag har väl knappt nåt blod kvar. lika bra jag lägger mig och dör.

men ska man se de från den ljusa sidan, så finns de inte så mycket att säga. nu ska jag snyta mig hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback