nuuu är det nog

jag har helt seriöst tröttnat på att ständigt ha ont i halsen, ständigt känns att man inte orkar nåt, orkar fan knappt ta av mig tröjjan, ständigt ta alvedon och ständingt känna andnöd. det är ta mig fan ett helvete att vara sjuk, iallafall när man är sjuk på riktigt, när man yngre orkade man inte gå till skolan en dag då var man "sjuk" och då var det så himla skönt. men nu är det inte så jävla skönt längre. jag sov knappt i natt. näseblod två gånger. och det var varmt och jag kunde inte andas. nu vill jag bli frisk. imorgon ska jag kämpa hela dagen med att bara göra ingenting. vila, sova, titta på film. och nej det är inte de minsta kul. jag gör det för att jag måste. för nu har lollo tröttnat på att vara sjuk. nu vill lollo tillbaka till det verkliga livet.
idag har jag även deklarerat.  så kul har jag. och ätit kakor på en filt. det var faktiskt kul på riktigt.
sen har det väl inte hänt så mycket mer, jag har inte lyckats förstöra några fönster, än så länge. men som sagt tyvärr är ju inte dagen slut än. mycket kan ju hända med en uttråkad sjuk lollo

heeeeejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback