och så tar vi nya tag..

igår var det personalfest på harrys. det var kul! och jag fick pris! årets skiftledare.. jag blev väldigt glad. så fick jag en fin blomma med. för övrigt var det kul. vi dansade åt drack minglade. och jag och andy blev inte osams.. haha hör och häpna :P inte så mycket mer att tillägga om gårdagen.

sen idag kommer man till jobbet. hej och hå lollo du har fått brev är bland de första carro kläcker.. okej säger jag och skyndar att öppna. så har jag fått ett till "pris" en kille marcus som håller lite koll på oss på donken, har uppmärksammat hur bra.. haha jag har varit haha . så jag fick ett handskrivet brev och en biocheck. på 200 . nu kan jag gå på bio. det är sånt som gör att de blir lite roligare att jobba. så jag var helnöjd.

sen tog jag ju även ut tandställningen, men de är bara en bagatell. i det stora hela. haha

sov sött.


image226

Kommentarer
Postat av: amela

va duktig du är gumman. 2 pris på 2 dagar :D

2008-04-10 @ 10:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback