sjuk t

image230



andra sjukdagen för mig, och synd att säga att de blir bättre.halsen är fuckad, näsan rinner och kroppen är matt.
så idag har jag lagat stuvade makaroner och köttbulls, sen har jag även ätit massa choklad och tittat på pippi långstrump. ni får kalla mig mobbad. sjuk och hemma imorgon också, får se hur jag mår då. kanske jobb på torsdag eller fredag. känner mig så elak när jag är sjuk. men men är man sjuk så är man.
imorgon blir de one three hill och mer choklad. kanske lite sallad med? brodern va sugen på de.
men den som lever får se.
NU fotboll. stor match och grejjer.

vi synes. om jag nu blir frisk någongång.

och carro. KUL för dig. men jag kommer sakna diiig

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer sakna dig meeeeed gumman =)

2008-04-22 @ 22:29:39
Postat av: idahoooe

åhneeej stackars dig hjärtat att va sjukling =( men njut av de, du slipper ju jobba hahaha. och njut av one tree hill med, nu har du ju tid att se de ;) krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback