det känns så rätt

HEJ! jag är mitt uppe i flyttandet, nästa vecka onsdag, torsdag fredag, tror jag det mesta ska vara på plast, och det känns hur bra som helst. emma har redan sett den, amela med, ida på onsdag! mathi&ellen ska också se den, för jag vet att dom vill och jag vill! jag vill att alla ska se den :D
imorgon ska jag och pappa fixa sovrummet, det ska inhandlas hylla, spegel och nattygsbord! och sista natten i ljungarum i mitt rum inatt. det är galet!
lite ångest blandat med gläjde, det kommer blir bra. men just nu känns det som om man har tusen saker att fixa.
och livets tråkigaste inköpslista idag, mopp mopphink trasa rengöringsmedel BLA BLA BLA , men jag antar att man måste ha sånt med.

nu drar jag nästa lass. sängkläderna ska till huskvarna och så måste jag till bergmans och betala soffan!
mycket att stå i, men det gillar vi!

tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback