MILF? BONGO? men fan kör hårt broschaaan

gash. vilken jävla kväll. började med om 35 minuter går bussen, eh nej vi dissar nog fotbollen då ja.
så det blev en deep håkan kväll, pratade om allt, åt lite drack mycket, spelade twister fan vad kassa vi va.
sen togs de givetsvis massa kort.. nice som FAN, sen begav vi oss till bongo och heej det var så jävla kul.
jag davve och älgen i ett hörn, gott vare. emma med nån kille med snyggaste håret. alla va så jävla sköna på bongo. kom som där är. bli den du vill vara.
jag och emma missade bussen, så vi hoppade på ettan och gick från gamla skolan. haha en bra tankte tror jag.

jag ska köpa keps, det klädde mig som fan. hejdå


tagga c-bar...




Queen of the bongo..

Kommentarer
Postat av: amela

jag vill se bilderna

Postat av: Anonym

TAGGA C BAAAR SNÄLLA!!! GUDZ LIVETZ JEVLA TRYSH CENTRUM

2008-08-08 @ 16:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback