nattligt hundgräl

jag vaknar och hörs ett högt morr, från en mindre glad ozzy, jag ser en över pigg alice som retar ozzy, jag letar fram mobilen, och klockan är tada TRE på natten. helvete. schluuuta bråka vovvar. jag tog ozzy la han under ett täcke. det var ju som att gräva sin egen grav, alice skulle med in där. morr morr.
men tillslut lyckas jag lugna ner dom så jävlarna. ozzy la sig bekvämt på mina ben, alice la sig bekvämt på mitt bröst.
jag låg mindre bekvämt, helt stilla, ville ju inte att nån skulle vakna. men efter många om och men somnade även jag, snacka om att man måste kunna bortprioritera sig själv när man ska sova med två hundar i sin säng.
sen vid åtta var det slut på sömn. upp och hoppa. två livliga själar vill ha mat och vill rastas.
jag älskar att vara ensam hundvakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback