trych..

livets goaste människor, hultsfreds människorna. livet. asnice att sitta och snacka gammal skit om hur det var hur blåst jag var/är. vi pratar inte i samma ligor jag och dom, bongomänniskorna. men roliga är dom.
där satt jag och alice, mitt i en förfest och det var livet. alla älskar alice. emma va på g, vi kunde dock dött i bilen, för jäävlar vad hon körde. my gad. ida va mer chill, men blev taggd sen när henke och cj kom. gott ere. seb var av det lugnare humöret igår, han blev dock jävligt sur när jag sa att jag på centrum när det var gunther haha. jag tror seb tycker jag en go figur. men lite udda och inte så kompetent.
 jag själv var mest tagg hela tiden. sitta och chilla med en cigg i handen och snacka om livets frågor, det är grejjer det.
sen kom jag och älgen på att det var han som snodde min nykel den där gången på BONGO, när jag blev förbannad en jävel snodde min nykel, jag tog tillbaka den illa kvickt, vi utbytte inte ett ord. haha
men nu så livets kompis.

jag tror min hund har tråkigt, hon jagar sin svans. mycket intelligent hund, precis som sin matte.

nehe, johan steen väntar, det är ett akutfall och han måste ju komma med en gång, och det vill man inte missa!

tack å hej

Kommentarer
Postat av: emmsiii

jag körde så jevlans elegant och jag skulle aldrig utsätta er för någon fara ;) ville bara att ni skulle få uppleva liseberg här i jönköping juuu ;P

2008-08-03 @ 12:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback