why don't you just love me, the way you used to do.

miss li is the shit, håkan med. dom förgyller mitt underbara liv.
idag har jag tränat och solat igen, för tredje dagen i rad. så jävla bra är jag. emma va med idag, så fint va de. vi tränade, bastade och hade de sjukt nice, gymmet är det bästa. där med basta.
ikväll är det bio på schemat. igen. vi ska titta på mamma mia. alla säger att den är bra. så i hope.
men ikväll ska de bli nyttigt, inget godis. kanske en klubba bara. det är gott.
nej fan. jag bör göra något mer vettigt idag. jag har ju faktiskt varit vaken sen kl 0800. så dagen lär bli lång..
NU ska jag chilla vidare i mitt softa liv. semester kan vara det finaste. det finaste jag vet, och världen förtjänar verkligen semester!

tjipp och hej

 emma.

Kommentarer
Postat av: gullet då

blir ju toucht här borta...ja gillade ordskämtet, där med basta haha

<3 sis

2008-08-06 @ 13:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback