ett år och fem månader och en dag

jag har precis kommit på att jag är totalt värdelös på att skriva om mitt liv på ett roligt sätt.
jag ska försöka bättra mig, idag på jobbet när jag vid elva snåret insåg att jaginte hade något att göra, och tyckte det var för tidigt att ta lunch då stuvade jag in hundarna i bilen och begav mig ut mot råslätt för att hämta jobbets post.
en bilresa på tja vad ska jag säga tre minuter, på vägen dit sitter jag och sjunger ikapp med säkert och har det allmänt trevligt, då ser jag framför mig ca 100 meter STORA bokstäver, polis! på ca 2 sekunder hinner jag tänka shit jag har inte med mig mitt körkort, shit jag vill inte ha böter, shit hundarna sitter i baksätet, blinkis på och jag svänger in på ett litet industriområde, ca 10 meter framför den invinkades polismannen. puh tänkte jag. jag vände sedan snabbt min lilla bil och körde ut på samma gata igen men åt motsatt riktning, jag åkte inte och hämtade körkortet, jag tog bara en annan väg till råslätt.

och det var allt jag hade att tillägga idag.


Kommentarer
Postat av: Eng

HAHHAH faaaaan vilken grej

2008-12-19 @ 11:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback