ge mig mer jul!

jag känner julstämning in i benmärgen!
alla klappar är köpta, nästan!
jag har skrivit och ska skicka mina julkort idag
jag har kollat på julfilm
jag lyssnar på julmusik dygnet runt
jag tänder alla mina julljus
jag har bakat pepparkakor
jag har varit på julkonsert!

bring it on julen!

i lördags var det så himla trevligt!
alla var glada och trevliga, maten var god, trots vissa invändingar!
min bordskavaljer var toppen.
fem av fem toast emma, kanonkul!

mådde helt okej bra på söndagen, fick lite ont i huvudet när jag kom på att jag hade städdag. men det blev fint.
sen på kvällen var jag och andy på peter jöback och han var grymt bra.
sen kom mamma och pappa hem! det var kul. så jag och andy flyttade hem

i lördags passade vi lj gänget även på att fira emma genom att äta en enorm hotellfrukost, sen träna, sen relaxa, mys.

nu är det ny vecka och jag ska

träna, måndag-fredag (john,emelie,simma,anna,john)
jobba, måndag-fredag
åka skidor? - lördag
göteborg - söndag
handla dom sista julklapparna, andy, linnéa, hundarna, annelie&anders.

inte mycket som hände denna veckan.

nu ska jag fortsätta klistra på julfrimärken och lyssna på julmusik!


ha en julig vecka nu vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback