härmapa?

idag är inte en bra dag, jag blir så förbannad på människor som helt plötsligt tycker precis som jag, gör som jag gör, köper samma skit.. låt mig va. 

igår munksjön, jobb, aerobics jag tackar håkan tröjjan, det enda som kändes rätt det passet. sen HV jag somnade
hockey är så sjukt jävla tråkigt.

idag promenad runt heeela ljungarum, jobb, bräda, tvätta? promenad?

imorgon. tandfuckingläkaren, munksjön, jobb.. vi ska inventera. sug på den ni. sen simma med favoritmannen.promi med emmspemms favoriten

torsdag. munksjön. jobb. sen ska jag ligga hemma och lata mig hela kvällen och äta choklad bollar.

fredag. munksjön, jobb, puls&dans idolfinal!! heja kev

lördag. ??????? sen ska jag bli så jävla full. och dansa till the killers.

söndag. hoppas jag att jag mår så jävla dåligt och önskar att jag aldrig hade blivit född, sen ska jag ha en underbar kväll i kinnarps och lyssna till peter jöbacks underbara stämma.





och på tal om inte det, hultfred... inte världsbästa band än så länge. kanske ska bege oss någonannanstans engi.
den som lever får se.

om 15 dagar är det julafton. jag myser redan nu. julen är så absolut bäst, alla mormor, morfar, annelie, linnéa,mamma,pappa, marcus, lars, ing-britt, angelika och alla hundarna samlas och det är så himla kul.
längtar redan nu.
sen juldagen.. ryktas om förfest hemma hos oss..
och nyår kan dö.



nu ska jag hitta nåt nytt bra band som jag ska lyssna på, typ ramones. hey ho lets go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback