i've got soul

härligt med onsdag right?
ska precis dra på lunch faktiskt, lax med broccoli och sås. det är gott för magen det.
sen ska vi ta tag i inventeringen fy fain. sen simma, och det är sådär kul det med, det bästa med att simma är att sätta sig i bubbelpoolen efteråt. men A såklart.
var hos tandläkaren idag igen, hon tyckte mina tänder var fina. bra skit.

that's it for today.


bus i ansiktet också katasrof. peeling hela morgonen lång, men nu ser det typ okej ut. eventuellt..
ikväll ska ögonfransarna färgas
imorgon blir det naglarna som ska återigen få bli rosa.
allt för att jag ska vara snygg på lördag när jag dansar full till the killers i min dösnygga klänning, känn på den ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback