OZZY

HEJ

om man inte har sin pojkvän hemma, så går det lika bra med med ozzy!
min andy är i göteborg för att jobba, så här sitter vi jag och min andra man i livet!

jag har haft en jättebra helg. den har innehållt, film, middag på buffhouse. bowling, mys, A6 och GÖTEBORG
jag är i en liten ekonomisk kris, så idag kunde jag inte shoppa mycket, det blev en tshirt från weekend, svincoola kläder, ett hårband från gina, överraskade snyggt faktiskt, samt en mössa, emma och jag kommer rocka i dem.

just nu sitter jag med ozzy har tänt mina ljus och tittar på sex and the city filmen ganska trevligt faktiskt..
imorgon ska jag jobba sista dagen innan jul, men jag börjar dagen som vanligt med ett varv runt munksjön, ganska trevligt det med faktiskt!
efter jobbet blir det illfart till emma, sen till johns aerobics! det blir trävligt. efter det blir det en myskväll hos mig. allihopa!


nu film!


JUST det.

den 1/2 bor jag&andy på fornkullegatan grästorp. inte illa ha?


alltid nöjd

Kommentarer
Postat av: amela

walla, dagen innan min födelsedag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback