PUCKO

idag ville inte jag slå upp ögonlocken, och ännu mindre lämna min varma sköna säng.
men kl 0715 ringde klockan för femte gången och jag masade mig ur sängen. drog med mig en ännu morgontröttare andy, och vi åkte till ljungarum och hämtade hundarna. körde andy till skolan, gick en promenad med hundarna. och nu har jag precis ätit frukost och ska gå upp på lagret igen..
lite pinsamt idag på preem, jag köper en fralla och pucko där varje morgon, och nu har dom börjat att känna igen mig, så idag i kassan säger mannen bakom disken snällt, den vardagliga dosen. jag halvt sovandes aah. 
jag ska inte gå till preem och köpa macka och pucko mer i år.

yesterday skulle jag och andy simmat, men bad bad oss. vi gick ut och gick istället. runt hela ljungarum tog över en timma att knata runt, sen när vi kom hem kollade vi inte på bonde söker fru, som hela övriga sverige NEJ, vi kollade på en brittisk dokumentär om människor som inte kan sluta fisa. det var så äckligt, men ganska kul. 

sen fick man lite post den timman man var hemma! tack LE. 


aerobics idag. nu vinden....

Kommentarer
Postat av: eng

HAHAHA PUCKO, gud va äckligt

2008-12-19 @ 11:26:16
Postat av: amela

hahaha gå in på shell istället :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback