wintha'

TORSDAG 11/12-08



idag
när jag gick runt munksjön gick det segt, jag tog på min mina converse i tro om att man hade skottat lite, men icke sa nicke. eller rättare sagt FAn heller att man hade skottat, jag blev blöt första metern sen var det bara att traska på, halkade mig runt på nån timma, roligast var när jag mötte en förbannad emma, på cykel, kvinna du kunde unnat dig att ta bilen idag, faktiskt.. mohaha.

idag ska det vara en träningsfri dag för mig. jag ska efter jobbet åka hem till lägenheten och hämta julklappsettiketer så att jag kan sätta lappar på alla mina klappar alla mia 16 klapar so far, och det roligaste jag måste köpa något mer till andy, linnéa, sen ska hundarna få varsin klapp och andys mamma&pappa, så iår blir det över 20 fucking julklappar, den ni.

idag fick mitt lönebesked från mc donalds, troligtvis mitt sista, men det spelar ingen roll, det som spelar roll är denna månadens lön, 3312! jag jobbade fyra timmar 1 november, men vet ni vad? jag fick ut mina sista semesterdagar. fint, men dom pengarna ska sparas till en resa i sommar. lätt

idag ska jag och  min bror äta sallad från majoren, så himla gott ska det bli, idag ska jag ta räkor, fetaost, ägg, skinka& pasta. sen ikväll blir det hockey med grabbarna chips&dip eller?

idag ska vi fortsätta med inventeringen, det är inte kul, något som är kul är att jag ska snart åka och hämta posten, och nu har julkorten börjat trilla in. det är mys.

december är en av favorit månaderna, detta är varför:

12/12 idolfinal
13/12 emmas förfest
14/12 Peter Jöbacks julkonsert
21/12 Göteborg med Emma&Andy
22/12 Julmys med favisarna
23/12 dagen innan julafton, jag ska gå på A6 bara för att
24/12 mysigaste dagen på hela året, släkten välkommen till Ljungarum
25/12 Middag hos mormor, sen.. mathi visste nåt, andy vill ha förfest hos oss, nåt blir det
26/12 Mellandagsrea, skit jag vet. men jag ska gå på a6 bara för att
sen är det ett nytt år igen. och det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback