alla flickor utom du.

helo mina kära beundrare.
jag ville bara meddela att jag ska sluta blogga.
jag vet, för det flesta lär det komma som ett chockbesked.
men så är fallet.
jag har inget kul att skriva om och ingen insperation just nu
och ärligt talar hur kul är det att läsa om olika människors
tråkiga liv.
hej idag har jag gjort de och de och de.
om det händer nåt av intresse för andra så är det ofta nåt
man vill hålla för sig själv. typ skvaller.
så detta är mitt hejdå till alla er ( vilket är otroligt många) som 
läst min blogg genom åren. hoppas ni har tyckt den vatt rolig
och underhållande. nu nog för lollo. over and out som
man brukar säga.
snälla inga kommentarer varför? eller neej!
jag har bestämmt mig och detta är mitt beslut.
så hejdå.














trodde ni på de själva eller?


Kommentarer
Postat av: idahoooe

hahahahah fan jag trodde på dig där ett tag jöööö ;)

Postat av: ellenochemmsa

fan dej ahha hur ska vi annars ra reda pa vad som handewr dar hemma?? vi vill ha full rapport om huset igar med pleasee

2008-02-03 @ 11:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback