en liten tår.

och där åkte nästa huvudperson i mitt liv, finns inte många kvar nu. men han kommer ju hem snabbare än jag hinner säga titanmagnititolivinit. kändes lite jobbigt att åka hem, lyssnade på nr 11 på britneys skiva. sometimes och en liten tår kom. kort och gott jag kommer sakna dig.

nej nu ska jag plugga lite, sen sova. imorgon ska jag upp och springa. just det.


"You and me together
Through the days and nights
I don't worry cause everything's gonna be all right
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything's gonna be alright"

Kommentarer
Postat av: Anonym

waaalla va hander egentligen? ska andy resa bort? vartdaa? haha dalig stil ju hur lange? waaalaa

2008-02-04 @ 14:22:32
Postat av: engis

de va jaaag som skrev, datrorn helvetet fl\ippar

2008-02-04 @ 14:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback