like you'll never see me again.

vilken strålade dag. vaknade fem i nio och var inte alls trött, nej absolut inte. hoppade ur sängen och tänkte fan  vad gott lollo&ida promenix. yeey lixom. 10 över nio anlände ida och vi gick väl sisådär 4-4.5 km. jag vet vi är sjukt duktiga. sen kom jag hem. åt frulle och nu sitter jag här och laddar inför en dag på jobbet. det ska bli så kul. hey vill stämpla in nu typ.. och sen jobba till halv tio ikväll. livet kan inte bli bättre. hey ho lets go.
sen hem och sova. på lördag. upp och träna. det är ju det roligaste som finns. sen hem packa och grejja. sen jobb igen. överlycklig. en kortis dock bara 16-1930. duger. sen har jag en hel kväll för mig själv. vad ska jag hitta på. amela!? är du ledig eller? vi kan umgås. ja tack.

sen söndag. yes jobb igen 9-14. sen byebye.  sthlm här komm vi fyra roliga brudar och han... just det. jag och carro ska äga. lätt att vi gör. en vinare varje kväll. jobbet betalar. vem tackar nej? inte vi.

så jag har en fullspäckad helg. en hel vecka i sthlm. sen en till fullspäckad helg. packa och köpa massa till thai. sen åker jag igen. så jävla skönt.

så so long suckers. vi ses om tre fyra veckor..

och jag vet att ni kommer sakna mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback