vems alla hjärtan?

imorgon är den dagen som man antingen hatar, älskar eller inte bryr sig ett skvatt om. vissa tycker det är bara skit, att dagen endast finns till för att vi ska konsumera mera onödiga grejjer, andra tycker det är en härlig dag, då man visar sina nästa hur mycket man uppskattar dom.

så vad tycker egentligen jag?
det är ju inte så att kärleken har ett bestämmt datum, jag tycker man kan visa sin uppskattning och så vilken dag som helst. men det är klart något av det finaste som finns, varför ska inte det få ha en speciell dag? det finns ju trots allt en kvinnodag, en morsdag, en farsdag osv. så varför inte? och man behöver ju inte göra dagen till värsta julafton.. eller hur.

det kan vara något så litet som en post-it på kylskåp med de tre orden.  varför inte? fatta vad en mamma skulle bli glad. det är inget man gör varje dag, iallafall inte jag.
kläm inte lite kärlek i de små vardagliga sakerna, det kan vara allt från att bjuda på frukost. till ett litet kort. använd din fantasi. det blir ju faktiskt alltid vad man gör det till.

men som sagt det finns ju även dom som avskyr dagen mest, inte för jag vet varför, innan har jag alltid varit en sån som inte ens tänkt på dagen, utan varit lite mer ironisk och sagt haha, singel i år igen. kuuul emma ska vi ha en kärleksfylld dejt? lixom. whatever. och det är faktiskt sant. varför måste man ha en pojk/flickvän för att kunna fira alla hjärtansdag. tänk hur många i livet man faktiskt tycker om. kompisar, mamma,pappa,syskon, kusiner, mormor, morfar? listan kan bli lång. det finns så många att glädja. kom ihåg det.

jag har som sagt en ny upplevelse att uppleva imorgon. och jag vet preciiis hur det ska gå tillväga. lollo är i fixartakterna igen. jag är bäst på att fixa. jag vet.

så till nu till slut kommer det två alternativa slut, välj de som passar dig bäst!

hoppas nu att du får en väldigt bra och mysig alla hjärtansdag!
  /
Hey ho. ha en greate torsdag =)


såååååå nu har jag tryck klart på dom här dumma tangeterna. sov gott och glöm inte bort.

Kommentarer
Postat av: dejten

jag maste saga att du ar nog den jag ar mest nojd over att ha spenderat alla hjartansdagar hahahah ser det som de basta dejterna evah

2008-02-15 @ 08:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback