½ år

15 juli - 15 januari. en underbar tid. med dig


idag har dom hört av sig, mina älsklingar på andra sidan. dom verkar ha det hur bra som helst. dom saknar nog inte mig ett skvatt. haha men om ni läser detta så saknar jag er.
men när man saknar någon som mest, så kan det bara bli bättre. right?

en 12-st imorgon, sen ska jag vara med min snygging hela torsdag.  i loveloveloveyou

jag vet inte vad jag ska säga mer om mitt liv. jag mår bra. så ellen du behöver inte ora dig, och emma jag flippar snart över. haha andy tyckte filmen va b.. stepfather.. haha men jag gillar den.

100 ent out ent.

Kommentarer
Postat av: elsa

hoho saknar dej visst ju!!!

2008-01-19 @ 14:45:13
Postat av: engisfl

FLIPPPAH SONDER!!! louie bouioe nar du kommer ner blir det flipp floppit varre, ingen har nagonsin skadat ett sadant flippppp hahaaaa sakna!

2008-01-19 @ 15:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback