170 h !?

jag blir så lack. det går inte en gång som jag försöker ta bort halva min jobbdag. ne då ringer/smsar dom och frågar om jag kan komma tidigare. i fredags ställde jag upp och började 11.30 istället för 17. och jobbade till 21.30 ganska snälla av mig ändå. sen idag ska jag börja 17 och jobba till 2130. tror ni inte att jag väcks av ett sms där frågan lyder, kan du börja tidigare. och jag blir bara så lessen. jag är för snäll. idag ska jag och ida ha en vi dag. och så måste jag gå runt med dåligt samvete. för att jag sa nej till jobbet, vilket jag dock inte gjort än. för jag stängde av min mobil och blev så förbannad. så jag gick ut och sprang en extra lång runda. ah då kanske ni förstår att lollo var sur. så nu måste jag lyfta luren och försöka tänka på mig själv och säga tyvärr. men idag har jag faktiskt planerat in att vara med en vän, samma vän som jag fick säga nej till i fredags för då var jag tvungen att jobba.
och jag vill verkligen inte.

nej nu ska jag äta lite frukost, sen ska jag och ida gå ut och gå. det ska bli underbart kul.

Kommentarer
Postat av: idaidaidaidaidaidaidaida

du är så söt att jag snart ska äta upp dig! =)

Postat av: amela

you are like meee. men vi kanske borde ändra oss, sluta bry oss om jobbet? =)

2008-01-29 @ 23:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback