det är hemligt.

jag ska bli hemlighetsfull. det är lite kul. låta andra människor spekulera. och låta dom tro saker, för egentligen, varför ska alla veta allt?  så idag blir min blogg en stor gåta. för helt ärligt, hur irriterande är det inte när man försöker snoka så finns det inget att gotta sig i? varför blotta sitt liv på en offentlig plats. jo för att man vill visa hur lycklig man är och hur bra liv man har, eller tvärt om hur dåligt man mår och vill ha uppmärksamhet. för egentligen vad ger det mig att nån jävel läser om att jag mår piss. när/om jag gör det? en värmade kommentar från en vän kan man få, men en vän märker om man mår dåligt så den kommentaren, kramen eller uppmärksamheten kan man få utanför internet. sen vet man ju att andra gottar sig i sin egna olycka. varför unna de falska människor det?
så nu ska jag skriva om min dag, men bara ord inga känslor, det är slut på det.

jag har tänkt mycket, andra kan ju få en att tänka. men jag tror faktiskt att jag är nöjd. borde jag inte vara det? varför får inte jag dåligt samvete. jag gillar ju det. onormal? eller bara jävlig lycklig och passar i ....



eller så har jag bara lite feber igen, och vill klaga lite. dina armar skulle inte skada nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback