i used to live alone, before i knew you..

kort och gott hej!
just nu sitter jag och tänker om 6 minter ska jag ha gått fran datorn, för att ge mig ut och springa. mm ni läste rätt.
sen kommer ida om en timma. då ska vi gå till papps kontor, låna bilen, åka och äta, och köra tillbaka bilen, gå hem. ja ni läste rätt. vi ska gå. haha
och för att tillägga. jag sprang hem från jobbet iförrgår. igår hann jag inte med nåt. kaos på jobbet. inte så kul.
sen betalade jag och ida in thai. 12000 fattigare. men kul ska de bli.
igår kväll efter allt kaos, va jag amela,andy, hannes&elli och fikade mysigt värre. först claras, sen tiffanys. haha.
nej nu tickar klockan, återkommer ikväll. om jag kommer ihåg.



Kiss Me - Sixpence None the Richer


so kiss me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback