i'm just a girl..

vilket liv man lever, ena sekunden här andra där. och jag har massa att fixa. verkligen massa. inför helgen måste det fixas, inför den 15 måste det fixas, inför den 17 måste det fixas och inför 21 måste nåt fixas =)
men det blir nog bra alltihopa. jag är ju lite av världsbäst på att fixa saker... så sant.
nej nu ska jag ta på mig mina finaste mjukis och mysa till det med emma, sista filmkvällen och här ska svullas, chips dip choklad you name it. osh osh. en avskedsfest ska vara rejäl.

igår grr. jag, andy & hannes hamnade i en het diskussion, killarna mot tjejen. om kvinnor och varför vi finns imprincip och svaret jag fick, mhm jag tror nog inte det stämmer, ni tycker om oss mer än så. erkänn. :P

nej nu ska jag glida vidare i mitt glidarliv.. vi ses kanske en dag, eller så inte.... man vet aldrig med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback