jag tänker på dig precis just nu...

jag tycker synd om mig själv när jag jobbar för hårt

om jag skulle säga att jag gillar mitt liv just nu skulle jag ljuga. för jag hatar pressen från jobbet, jobba 191 timmar i januari, och sen ska jag hinna läsa in massa kunskap till kursen om en månad. så samtidigt som man har ångest över att jobba har man ångest när man är ledig för att man inte läser. men jag vet inte jag måste ju ha ett liv utanför jobbet.
men men det var relativt kul att stänga idag, remma var typ sjuk och inte så kaxig :P tiden flög iväg, jag tror jag vet orsaken till att jag var så positiv och det var ett fint sms, det fick mig att tänka på honom och allt blev glatt =)
nu är det bara att tagga om för imorgon jobbar ju jag 8-17 det är så långt ifrån kul man kan komma..
nej nu ska jag sluta klaga, jag är ju ledig i helgen ...du ska jag vila upp mig och köpa en ny säng. nu jävlar, inga mer 45 cm var.. haha internt som fan.

nej lite mat vore inte fel, har inte ätit sen tre. men men jobbar man hårt hinner man inte med att äta och det är väl bra de. lite fett mindre skulle inte skada.

godnatt..

jag vet knapp vad som är bra med mig..


Kommentarer
Postat av: idapidaaaaa

jag vet massor som är bra med dig hjärtat mitt :D

Postat av: eng

ska jag börja räkna upp eller? okej, snygg, sexig, gullig, kärleksfull, hurtig, positiv, good at suga, fint hår, cool, häftig, alla vill va dig, jobbar mkt bara för alla vill ha med dig och göra, inte religiös, hmm de får duga ;)

2008-01-03 @ 14:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback