KAOS

min värsta morgon på jobbet någonsin. två sjukanmälningar, sena varor, ett dödsbud, ingen sallad och till råga på allt så trillade jag och la mig raklång på alla wellpapp kartonger som vi hade på golvet, det var iofs väldigt mjukt att landa på, men dock lite pinsamt att en snubbe från en annan resturang kom precis just den sekunden jag föll. han måste trott att jag var dum i huvet. eller bara klantig.
nej ush fy fan säger jag bara, inte mycket som gick rätt denna morgonen. helt slut i huvudet nu. jag orkar ingenting. allt känns meningslöst.

tack för mig.


jag tycker om dig så himla mycket, helt otroligt

Kommentarer
Postat av: ee

hahaha kul morgon dude!

2008-01-05 @ 16:56:57
Postat av: emma jacobsson

hahaha du trillar rätt ofta på jobebt va!? ;D

Postat av: linda (:

hahaha :) söt du är loooollo=)

2008-01-09 @ 17:16:11
URL: http://lindamadsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback