kill me!

först jobb 7-1640 sen sen sen sen sprang jag hem med hunden. skönt men jobbigt. nu är jag ganska slut.
men imorgon tar vi nya tag. för fan. jobb 7-16 sen betala thai, sen springa hemma. sen film amela? om du är frisk! våga inte smitta mig!
sen är det torsdag, och då är jag ledig! och dagen ska spenderas med ida! MP? sen på kvällen ska jag på en väldigt viktig sak. jobb fredag, men bara 17-2130. ja jag vet jag glider lite just nu. men orka. sen helgen jobb sen hoppas jag få träffa dig lite med. men det får jag ju. jag ska slå dig i alla spel. jag är ju kung bakom ratten =)
nehe du nu ska jag göra lite övningar, haha en vacker dag ska jag ta dig i 90 grader. sen ska jag duscha, sen ska jag till ica och köpa en hjälp. och nyttig mat.

hej beach 2008. vi ses i mars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback