LE

igår kväll hade jag en fantastisk kväll. gosh vad jag tycker om dig. men ibland blev saknaden för stor. men då fanns hans varma famn. och det var kanske den bästa känlsan. att ha någon som tröstar. den faktorn har ju inte alltid funnits annars. tack älsk.

nu är dom i thailand, och jag kan inte sakna dom mer. tårarna kom nästan fram på jobbet t.o.m. och det händer inte ofta. om inte aldrig. men jag tog mig samman och fortsatte att diska. men som en klok man sa, nu är det en dag mindre kvar =)


12-2130 två dagar nu då..... så har man ju inget liv heller.
torsdag, inte riktigt som jag hade hoppats. men iallafall. tanken va god. allt för att göra dig glad. sen har vi ju den 28, dags att börja klura.. haha




det är dig jag ser när jag blundar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback