no one likes to be alone..

avril lavigne - i'm with you

hellu
idag har jag haft en dag fylld med massa känslor, från början var jag mest lycklig, låg på ett bröst, hörde ett hjärta slå, och insåg, (även om jag inte alltid visar det) att jag är så glad för att du finns. jag tjurar inte, jag vill bara ha din uppmärksamhet, klart jag inte tjurar. sen med dagen har det blivit mer hårt, en känsla av osäkerhet, shit dom verkligen åker, och ibland känns det helt okej, men som inatt. då var det så så så. läskigt. tårarna rann. men det finns inte mycket att göra. dom åker jag är kvar. i sommar är det vi som flippar. tillsammans. vi försvinner du och jag till en stuga vid havet och bara flippar i våra flippflopp och äter chips. livet. jag längtar.
fy fan vad sugen jag blev. vi kommer att dö samtidigt du och jag
godnatt. jag älskar mitt liv, även om det inte märks.





finns det någon som skulle letar efter mig, om jag försvann?

Kommentarer
Postat av: Floppen

Jag längtar.
Fliippah sönder, kan inte bli en flopp snarare en fetto helg i våran anda haaa.
o ja jag skulle letat, fram till jag hittade dig.
Min kärlek, lägger handen på pannan och blir lite melodramatisk haha.

2008-01-11 @ 17:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback