och det var fortfarande kallt i Linköping

ja, linköping var sig likt, svårt att hitta, kallt och blåsigt. men det var faktiskt kul. han fick bestämma vart vi skulle äta, behöver jag ens säga vart vi hamnade haha . men det var gott faktiskt.. sen virrade vi runt i linköping och letade efter cloetta center.. vilket var väldigt svårt. efter många om och men, hittade vi/han dit.. och vi gick in, våra platser aah jag kan väl inte säga att det var de bästa man kunde få, men jag kunde faktiskt inte veta att vi skulle hamna längst ner, i hörnet, under lhcs klack. men ändå. lite bra är jag ändå
matchen var okej jag ska ínte säga nåt, jag vet inte vilka ord jag ska använda. men det var trevligt ....
sen körde vi hem fortfort. hem till min stora skönasköna säng.. vaknade kl 1000 och var tvungen att gå upp.. jobb för mig, träning för han. men hey jag ska inte klaga nu, just nu ligger jag i min stora skönasköna säng..
imorgon blir det stan för min del, jag har ju en sak att köpa. haha jag har det i mina händer, du är lite maktlös... nej ikväll har varit en mysig kväll. jag och min man, han har sovit som en stock och nu ska jag slänga ut honom i trädgården så han får kissa innan vi båda ska sova..haha såå dags att väcka mitt lilla gull.

och ni andra. får göra nåt annat, för roligare än såhär blir de inte.

mycket kärlek / L



image218gullet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback