old

Idag: spytt, haft ont i huvudet, gått promenad med ellen, pussats
Igår: festat.
I förrgår: Jobb och mys med han
Imorgon: Jobb :(
I övermorgon: jobb :( kvällen dock?
Humör just nu: trött och kär
Stjärntecken: tvilling
Väder: Blaskig vinter, eller får det ens kallas vinter?
Bästa egenskap: vill alla väl
Sämsta egenskap: Envis som fan
Favoritmånad: maj såklart
Tv eller film: Film
Bok eller tidning: bok :) HP just nu då
Bar eller nattklubb: Nattklubb, här ska dansas..
Arbete eller skola: Skola, eller nåt soft jobb med bra betalt.. önsketänkade..
Morgon eller kväll: kväll. jag älskar att gå och lägga mig
Klädsel just nu: pappas mjukis, andys linne
Sällskapsspel eller tvspel: tvspel, men jag suger.
Kramas eller pussas: pussas, med armarna runt hans kropp och hans runt min. tack ;)
Promenad eller bio: svårt. promenad tror jag. men nån. men gilar
Öl eller vin: Vitt vin
Godis eller snacks: godis
Byxor eller kjol: kjol
Senast sedda film: Skäms att behöva skriva det är men, american pie den sista, hahah
Barn: jag vill ha minst 2 max 3
Djur: hundar är en del av mitt liv, just nu ligger ozzy på min kudde och sussar
Utbildning: sam-sam... haha
Stamgäster på din blogg: emma, ellen, ida, amela, carro(?) Andyyy
Förhållande eller singel: Förhållande =)
Hetero, bi eller homo: Hetero
Fotboll eller hockey: Fotboll
Kärlek eller vänskap: Kärlek, jag älskar mina vänner ;)
Glasögon eller linser: jag föredrar min egna syn ;)
Storstad eller småstad: Storstad
Stökigt eller städat: städat
Restaurang eller hemlagat: Resturang
Jacka eller kappa: skinnjacka
Hus eller lägenhet: radhus .. haha
Brun eller blek: just nu blek. mitt mål brun
Favoritbutik: HM och tuttifrutti (godis)
Favoritnöje: Vara med människor jag trivs med
Händer eller fötter: Händer lätt. smeka din hand raaaor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback