test me!

jag knappade in på veckorevyn.se och gjorde deras test...

Första var, är du en bra flickvän och mitt svar blev...

DU ÄR: DRÖMFLICKVÄNNEN DIANA

Du är en väldigt härlig flickvän. Sund inställning och bra syn på tempot i relationen. Hälsa din pojkvän (nuvarande eller blivande) att han har tur som får vara med dig! Johannes tips: Keep up the good work!

Andra var, är du mobilberoende och mitt svar blev ...

DU ÄR EN IPHONE

Eller nja, iPhone börjar faktiskt kännas lite passé. Du har redan börjat längta efter Googles mytomspunna Gphone. Din mobil är lika viktigt för dig som... ditt hjärta? Vad är det du är rädd för att missa om du skulle tvingas stänga av mobilen någon gång? En sak är säker - om du hela tiden checkar mobilen kommer du att missa livet!

Tredje och största skämtet var, vilken träninstyp är du och mitt svar blev ...
 

Du är naturligt snygga Beyonce!

Du har bra grundförutsättningar men behöver bara tona kroppen och hålla igång för flåsets skull. Förmodligen är ditt enda problem med träningen att det blir lite för enformigt. TIPSET: Pröva att gå på ett danspass istället för spinningen eller styrketräningen! Träning ska vara kul.


ah fanns några till. men orkade inte mer haha. men dock. jag låter ju som en toppen person. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback