underbara älskade e&e

nu börjar det tändas ett ljus i huvudet, två av mina bästa vänner lämnar landet på söndag. på lördag ska jag säga hejdå. och det kommer kännas så tomt. ush jag kan inte ens tänka på de. jag blir lessenoch lite rädd. dom som alltid funnits närmast mig är plötsligt längst bort. tiden kommer förmodligen gå snabbt, men just det enkla som att ta telefonen och ringa till nån av dom. det kommer ju inte gå.  det kommer bli tomt. men jag kan ju tänka positivt jag har två toppen fina vänner kvar. och vår relation kommer säkert bli bättre och mer sammansvetsad. men nu när jag tänker efter, mathi åker till solen en vecka, jag är på kurs en vecka, sen åker vi tre ner till thailändarna i två veckor, där gick en månad =)

men ah ska inte älta mer. men jag kommer sakna mina två söta underbara vänner så himla himla himla mycket.
ord kan inte beskriva. ush bara ni kommer hem så är jag nöjd.

ljungarumsgänget är så bäst :p

Kommentarer
Postat av: idahoooe

ljungarumsgänget är LIVET

Postat av: ee

Älta sönder...det enda och göra! halo jag försvinner,tiden kommer gå sjuukt långsamt HAHA noot...loooove

2008-01-09 @ 00:03:40
Postat av: elsa

kommer sakna dej med.haha har ringt som en galning men jag får ALDRIG tag på dej-gör ett nytt försök nu lvoelvoe

2008-01-09 @ 16:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback