12

vilken underbar dag.
igår kom emma till mig vid fem tiden, och jag fick för första gången på länge ge mig ut i friheten, utan en valp i hasorna, bilen och jag styrde mot systemet, ica och linnéas tobak, för att kirra, vin, mat och kläder.
sen kom jag hem, och jag och ems drog igång med maten direkt, gott blev de tacos och smirnoff. livet var det. vi satt ute och filosoferade. sen vid åtta pallarade vi oss in, öppnade vinflaskan och chokladen och sjöng glatt med i allsång, vi hann även med att titta på american pie. kult film nästan.sen gick vi en runda med vovven. hejochhå. det var kul
sen la vi oss och tittade på satc. gott e de. sen däckade emma, sen jag. i den otroliga hettan! kl 0500 vaknade alice, upp och gå ut och kissa, sen kl 0700 vaknade hon igen. upp och kissa. 0900 vaknade emma av ett hostanfall. haha sen kunde ingen somna om. frulle, och sen sooooooooola jag har solat fram tills nu ungerfär. bakade en kladdkaka med, ellen ska komma förbi, får se om vi orkar gå på picknick eller om vi sitter i min trädgård, de lockar ju faktiskt. haha

imorgon blir det förhoppningsvis sol, så att jag kan sola. andy har tydligen blivit brun nu. jävla skit. jag som tröttnat på att sola, men skam den som ger sig. sen ska jag upp till stugan på en fika. och på kvällen blir det middag på anna gretas. 
fett med nice faktiskt.
 
i måndags körde vi förbi mitt framtida hem och dom håller på att tepetsera nu :)  så jävla kul, hyran är betald så gott e de.

sen på fredag är mitt enda inplanerade lunch med emma, stuvade makaroner med köttbulls, hon ääälskar ju det.

sen är jag mrs looonley, så om nån vill komma till mig och alice är det bara att skrika till, alla är mer än välkomna.

men om ingen nappar får jag väl i värsta fall dricka en flaska vin sen somna sådär gott som man gör när man har druckit just vin.

nehe tiden tickar jag vill inte att det ska bli lördag, för då ska det regna och då måste jag städa. surt e de.


NU ska jag titta lite på skärgårdsdoktorn. gulligaste boxen.

ha en fortsatt trevlig onsdag!





12 dagar kvar....


Kommentarer
Postat av: amela

va ska de regna :( surt vi som skulle mysa o grilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback