fri som en get

man har ju prickat rätt semester tid. sol idag, det utlovas sol ända fram tills på tordsag! GOTT e de.
idag har jag emma, ellen och alice varit i stugan, solat badat och käkat den berömda glassen, GOTT va de.
nu kom jag hem, har ätit en hemmagjord sallad, mycket gott.
annars är det ganska ensamt. alice och jag. vi vattnar blommor, äter kexchoklad, går en sväng, myser, tittar på tv. sover.
pretty much it. man orkar inte göra så mycket i värmen, men de e gott de.

nu ska jag väl traska vidare i mitt liv. låta timmarna gå. och hoppas att dom går fort.


jag väntar och väntar.

Kommentarer
Postat av: engissvängis

Så jevlars GOTT äreee göllet...imon blir de ännu mera GOTTIT

2008-07-28 @ 22:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback