happy sinner

men hej.
idag har jag jobbat.. morgon igen segt som fan idag. lagade våran glassmaskin plus poäng till lollo! sen åkte jag hem, snabba ryck och ombyte till golfoutfiten. haha yes resten av kvällen är ett minne blott, ett minne fyllt med knot, fel slag, ilska, skratt och lite jävla anama. hur jävla svårt ska det vara att slå en liten boll till ett hål. jävligt svårt tydligen. men jag var inte sämst, bara näst sämst med 75 slag på nio hål. vilket gör att jag snittar med 8.3 slag per bana. knappt godkänt eller.
mhm imorgon har jag mycket på schemat, först hämta mitt paket på posten alla håkan skivor, och miss li. livet ju. på min semester ska jag lyssna på massa musik.

imorgon är en big dag! lilla ida FÅR följa med mig på systemet och hon FÅR köpa sitt eget vin.
medans ellen snällt får vänta ett par dagar till. imorgon får INTE hon. se men inte röra så att säga.
sen om tio dagar är det en väldigt speciell dag också. ett helt år, ganska coolt det kunde man inte tro om mig. för ett år sen trodde jag att jag skulle vara singel hela livet och typ bli nunna eller nåt. men icke. och det är jag glad för. han är speciell.

nu ska jag sova. måste ladda för att imorgon. då jävlar! helvete.

Kommentarer
Postat av: els

haha jag får väl stå utanför systemet och se ledsen ut dåå haha snyft

2008-07-05 @ 10:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback