hej?!

nu ska ni höra någonting som jag vill tala om. igår var jag på akuten.. jag själv tyckte att det var totalt onödigt att åka dit. men i.o.m att alla andra tyckte jag skulle åka in så gjorde jag det. och då undrar väl även ni varför.. jo såhär va det, jag skulle byta olja i våra fritöser, och när jag skulle gå ut på bron och hälla ner den gamla ojlan i en tunna skvalpade den 187 gradiga ojlan över och ut på mitt ben. jag fick en smärre chock och tittade ner på mitt ben. och resten vet ni ju. jag kom in fick sätta mig i diskhon och spola kallt vatten på mitt kära ben. där satt jag en kvart sen tyckte alla du måste upp till akuten.
jag total vägrade, jag hade fula kläder och nastyhair. men jag hade 7 pers emot mig så jag fick snällt åka med till sjukhuset.
där fick jag vänta ett litet tag sen ropade dom in mig. jag fick värktabletter och ett kliande bandage. som inte hjälpte ett skit, det sved fan mer med det där förbannade bandaget. men fick inte jobba idag så nu sitter jag här hos andy, för en annan har ju blivit utslängd. japp så illa är det, vi har gäster hemma och då har jag ingen säng... kul e de. så säger dom såhär, men lollo du kan ju sova på en tältsäng i datarummet, MY AS. heller. då sover jag hellre här hos andyboy.
men men segt är det, jag vaknade kl 0900 klarvaken och sugen på flingor med mjölk. så jag gick upp och åt, kl 1000 kom jag tillbaka och han sover fortfarande, jag kan ju bara räkna med att han kommer sova till tolv minst. gott e de.

idag är det tänkt att vi ska hyra ton med filmer och bara mysa. sånt får man ju göra när man är sjukskriven. javisst!

juust det. i onsdags valde jag och andy tapeter till våran lägenhet, jag är så sjukt nöjd, jag vet att det kommer bli sjukt fint.. sen åkte vi till månsarp och hälsade på alice, den bedårande valpen. om en vecka är hon min. sjukt är det.
sen på kvällen va det samling hos födelsedagsbarnet. congrats elsa. sconensen va goda!

nej nu ska väl jag lägg mig och vila tills klockan blir 12 eller nåt.

love from lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback